好悶呀=.=
番到學校,去左籃球場打波....
好熱同冇哂力啦....=o=""
頭一,二堂,上中文~~
我地係咁傾計XDDDD
比徐sir 話囉,,我地唔理佢,,採佢都傻XD
跟住同佢係到串囉,,收X啦on9徐= ="""
最後有條友比佢抄左XDDD
中史,悶悶的,,Miss 潘轉左新look 喎@@幾好睇XDD ((全場拍爛手掌XDDDDDDDD))
IS,,唔係悶ga,,係超悶囉= ="""
食lunch,,好飽飽^u^
飲左一罐野就飽^v^"""""跟住又去打波,,
上Music,,我地又唱I have a 豬~~~~~
我地係到扮姣婆Miss dai 唱歌XDDD 笑死我啦XDDDDDDDDDD
又係到改歌詞XDDDD改到傻左XD
最後2堂英文,,巧悶唷~~
諗起好多唔開心ga......喊左~~~
┴...想回到過去,,,,可惜我沒有這樣的能力.___""垃圾是也:_.__""[]]
|