好悶..
番到學校,打左陣波,,冇哂心機啦~~
第一堂,中文...
好煩呀徐sir,, 煩煩煩\[]/
跟住數學,,反而覺得今日唔悶喎^^
小息,,喊左陣..=u=
跟住就英文....企左好耐= =""
冇哂力啦隻腳~~
音樂,,又唱I have a 豬,,我地又亂唱啦=v=
lunch 食左冷面,,麻麻地好食,,巧悶唷>u<
2堂IH,訓左好耐啦=v="""
最係就係 miss miles...
有條友用塗改液飛去佢到=0=差d中= =""""""
跟住個條友放學又係佢面前舉中指,面對面話:「你同我去收皮啦!!」
=0="""勁~~~
└..*當我再沒有價值="+會有人再關心我嗎??_._**[]]]_]
|