人氣:3967

我 是 誰 ?

暱稱: 牙釘@雪
性別: 男
國家: 香港

給 我 的 每 句 話

最近三個月尚無任何留言
MORE...

我 的 原 動 力

悶悶唷~~~

2006 年 6 月 1 日  星期四

懶左tim=v=""幾日冇寫^^""""

今日唔想起身><""巧攰唷><""""

番到學校,,飲左罐lemon T,玩左陣低B ga野= ="""

上去課室lu~~

第一堂,,中文,,

徐sir巧低B 呢~~講野超無聊= =""

跟住就訓左陣啦^^""

之後就係Maths~~

好比心機上堂喎@o@[難得-_-""]

可能用神過度,,小息訓左陣-o-ZZZ

跟住就係英文堂啦~~Mrs Sin 講exam D野= ="""

我同格黎條友玩電話=v=哈哈>v<

音樂,,d人係到exam唱歌,,巧難聽呢><""(暈)

lunch好煩呀翁sir,,捉左上5樓,,過左好耐先放我= =""'

之後去左食cup noodle  好味唷>v<

2堂IH......好多人玩電話囉== ""

開哂藍芽,,玩sd野,,又係咁打電話比人XDD

咁就過左2堂啦~~~~

最後,,Miss Miles  (痛苦)

又係到講d我唔明ga野,,應該鬧緊我地=v=""

悶悶的= ="""""

放學翁sir叫我做功課,,唔理佢,,偷走~~

去左胡偉謙屋企.....放左陣,,佢阿媽番到去...跟住鬧佢做咩掛住打機XDDD

跟住我地就走啦.....今日好悶呀....個頭又痛=u=

 

 

├....當櫻花飄落之時,,[]]最美的一刻,,我能夠留住嗎??"[_]]

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 130 | »