懶左tim=v=""幾日冇寫^^""""
今日唔想起身><""巧攰唷><""""
番到學校,,飲左罐lemon T,玩左陣低B ga野= ="""
上去課室lu~~
第一堂,,中文,,
徐sir巧低B 呢~~講野超無聊= =""
跟住就訓左陣啦^^""
之後就係Maths~~
好比心機上堂喎@o@[難得-_-""]
可能用神過度,,小息訓左陣-o-ZZZ
跟住就係英文堂啦~~Mrs Sin 講exam D野= ="""
我同格黎條友玩電話=v=哈哈>v<
音樂,,d人係到exam唱歌,,巧難聽呢><""(暈)
lunch好煩呀翁sir,,捉左上5樓,,過左好耐先放我= =""'
之後去左食cup noodle 好味唷>v<
2堂IH......好多人玩電話囉== ""
開哂藍芽,,玩sd野,,又係咁打電話比人XDD
咁就過左2堂啦~~~~
最後,,Miss Miles (痛苦)
又係到講d我唔明ga野,,應該鬧緊我地=v=""
悶悶的= ="""""
放學翁sir叫我做功課,,唔理佢,,偷走~~
去左胡偉謙屋企.....放左陣,,佢阿媽番到去...跟住鬧佢做咩掛住打機XDDD
跟住我地就走啦.....今日好悶呀....個頭又痛=u=
├....當櫻花飄落之時,,[]]最美的一刻,,我能夠留住嗎??"[_]]
|