2006 年 7 月 30 日 星期日  |
| 連氣有點背 |
今日9點幾起左身,係度等阿哥起身同我去買野。
食出前一丁做早餐,唉,呀媽又落五香肉丁,佢都明知我唔會食嫁啦。
阿哥一起身起度傾電話,遲遲都唔起身,搞到我等左佢勁耐呀。到佢終於起身既時候,我已經食完我既出前一丁啦。
佢食完BREADFAST之後,我就同佢出去買文具啦!
我同佢先去左ELLA,點知我無野睇岩,結果反而係佢自己買左兩隻生日啤啤熊,好細隻,亦都好貴,$29.9呀!仲要連手掌咁大都無哇!
之後我地去左威文,終於搵到岩用既野。我係果度買哂我要用果D野:
一個筆袋啦(果然如我所願呀!買左個銀色加黑色既定政策^.^)
兩枝原子筆(原本諗住買一枝算,啊哥叫我買多枝)
一枝改錯帶(同原先果個係無分別既)
一枝鉛芯筆加一盒芯加一舊Eraser(無咩特別)
好彩而家買哂d野,如果唔係聽日去保一無筆用lo。
返到屋企,過左d好無意義既生活,然後開左電腦,上msn,嘖,都無人上既,都唔知上黎做咩,跟著又開下關下,開下關下咁。
後來想去【鮮網】同【冒險者天堂】申請賬號嫁,點知一個申請唔到,一個申請完竟然......竟然唔記得左賬號=.=。
唉,連氣怎麼這麼背呀?!算啦,上來打日記發洩算。
老媽吵著要我關電腦,我還是不要惹毛她,快快關電腦好。BYE BYE LA.
|
| 刊登時間:2006-07-30 09:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ May 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|