2006 年 8 月 1 日 星期二  |
| 戴眼鏡了 |
今天有一個新開始了!我戴眼鏡啦,真是的,戴上眼鏡後,我的樣子好像斯文了好多喔。
我覺得這樣子很不像我啦,我都還沒這樣斯文過,我就像在裝斯文似的。
早上一早回到保一,認識了幾個新朋友呀,好開心呢。有一個女仔,佢叫做『倪寶意』,係迦密升黎既。另外仲有兩個同我地一齊補習既,一個叫『賴明億』,佢好中意183Club的,一個叫『鍾凱欣』,佢同我一樣,成日笑嫁。我地交換左msn,好開心。後尾呢,我同王詩穎仲捨棄左老嚴同蕭雞,去左同佢地一組!
我地一路補習一路偷偷地傾計(Hilda好眼利),有時又係度哈哈大笑,過得極度開心。
而今日,我要出去匯報,咁我之後就唔使再去啦,因為我地會輪流。
後尾玩果個歷奇,佢話明要『Complete Sentences』嫁,我地全部都有用完整句子,點知『Wednesday』就俾得5分我地,好唔公平囉,佢地根本就亂改既,我地有好多題答岩佢都打交叉!
跟著放學,我同王詩穎一齊去拎眼鏡,我覺得戴左之後,我真係好斯文呀(個樣)!王詩穎就話幾好睇喎。
我戴左之後,野都講少左呀!哈,或者咁樣好d。
食完Lunch之後,我就同王詩穎一齊去街啦。我地第一站就去左基慈,d老師都無番既,係得d主任有番,不過佢地都開緊會,見唔到我地。
後尾我地就番番中心行,我地差唔多成間中心都行哂,仲諗住去撞熟人,點知一個熟人都無既。
行左好耐,我地行到腳都軟埋之後,就返屋企。
我真係無野好講啦,886。
|
| 刊登時間:2006-08-01 09:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|