今日上數學堂阿SIR叫人出去做數
咁我就出去做左啦^^
點知佢話我錯
仲要係咁話
拿!你咁錯的話一題15分就冇左13分咁哥D野
心諗幾多分關你撚事咩
講咁多野想點?.?
跟住同佢講咁你米扣我分LO
唔洗講咁撚多野Ga wo 7.7
跟住就係到話你唔想讀就同我出去,,再唔係就"抨"埋一邊
但係我見到佢個答案同我一撚樣lo
方法唔同有錯?跳步有錯?
真係唔撚係想上佢堂lo
從黎冇一個數學阿生會令我討厭數學
柒林你係得ge ^^凸
跟住肥祥又嘈佢啦,,又比佢小
兩個係到鬥嘈,,嘈到我訓唔著-3-
跟住班會我地就同班主任反應呢個問題
個個都話炒左佢 so good@@!!
下午做左個耶穌紙雕
機本上得個頭係我整 A__A v
放學後去左傻婆in屋企lo番部nds
真他媽的,,自己買左仲要問我借
呢個唔係問題,,最緊要係偷我玩左2星期的金心版save = =凸
what the fuck?米話乜撚都得!!ok?
祝林sir早日死去 ^v^
|