朝早起身落街買早餐
見到李翠媚同佢個fd又係哥度買早餐
冇計樓下得佢一間有粥,有腸,有米,仲有粽a_a!!
食完塔車番學
無驚無險又一天,,放學教琴悶了點
番到屋企睇睇下d攪笑片
n仔同我講叫我幫佢做每日一篇
差d唔記得左-3-!!
今個星期6進行第四部作品製作
應該會是加藤or鬼小的影片
~eNd~