今日係星期五,果然very 倒楣..希望星期六好好運!!!
我之前都係倒楣..之後好運!!!
今日,倒楣有幾件事ga
1 . 5記得拎鎖匙返學,中午放學無問口入,係問口企左2個鍾..辛苦ar
2 . 明明早放,入5到屋,可以打下機ga ma.. ..放鬆下..而家覺得有d 5 扺ar...嗚
3 . 死人木木哥串我qooza 少fd ..佢話佢有25個fd ..日日都多d
4 . 睇漫畫火影...有人話卡 卡 西死左ar.... 可惜可惜
5 . 全級中文要重考ar..我地班ge 監考miss 錯失,早左收卷!,,,,我更希望重考ar^^
Good luck!!
|