今日有不少野講...好耐無打blog la ...呢排懶左
先講新年願吧
1.今年六月大考平均分要有85分以上
2.希望識多d朋友
3.希望3d班更進一步
我發現左原來令仔都5一定好人
都5明d人 點解咁臭脾氣...無得罪佢
係咁講人地d咩5岩..咩野錯
搞到我對佢反感
{我叻過佢??}
一有機會就唱我
仲叫人排斥我
好彩個fd 係好好人
夠成熟
最好人係佢
恨不得miss 叫佢轉班 叫佢換位ar