好耐冇打la
而家先想打番...
好開心ar 新年愿望有一個算實現左!
前兩個星期考試
今星期就派左卷la
成績好好ar...除左3科5多好
1.中文 789(好廢..5應咁..不過下次努力)
2.數學 90
3.英文 GE 93
4.英文作文87
5.通識 67 (好廢..通通都5識)
6.西史 89
7.電腦 81
8.中文作文 69(好廢)
9.普通話 37/40
10. 科學 91
成績咁..我已經滿足la^^