| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 7 月 31 日 星期四  |
2008-07-31  |
分類: 未分類 |
幾耐無打過日記呀-0-'
真係男人老狗唔鐘意打日記架-0-
不過暑假太多野想同大家分享所以又打番啦@@"
話說分班結果出左啦@@"
希望同下年既同學有一個開心的中三啦^.^
講番暑假做過咩=-=
放左幾日假就番左深圳=-=
大家可能覺得大陸總是俾人一種唔好既感覺-0-
但我不知幾鐘意番大陸呢^.^
番到去有好多野做-0-
又有工人照顧
咩都唔洗自己做
之後表姐又會幫我地安排活動
又唔會話悶
之後每日都去同我個2位bb玩^.^
大家有冇睇赤壁-0-
超好睇吧=-=
期待赤壁下既演出
睇2位聰明人玩智真係好好睇-0-'
超級推薦@@"
之後又愛上左台劇-0-
放羊的星星(可能好耐下)
但係唔知點解愛上了-=-
其實話說唔洗拎書既話
我一定唔會番黎香港-=-
大家有冇排隊拎奧運幣?.?
我有去排左2張-0-
唔知點解番黎香港個陣-0-
太唔捨得大陸-0-
番到黎自己屋企竟然有一種陌生既感覺-0-'
唉
仲差人地15堂-0-'\
我諗我就快又番去大陸@@"
俾d大陸生活照睇下啦-0-'
係相簿自己去睇下啦@@"
|
|