番學2星期了
有少少對自己既bad news
就係彩虹汁左啦=-='
不過現家自己都放緊水滸個ac既野
有個天大既消息
我入左校隊啦^.^
太開心
而今年我一定要俾心栳聽書
考番好少少既消息
仲有一個大家都估唔到既野
就係我做左英文科leader
希望今年大家成績突飛猛進!!!!!!!!!!!!!!!!