| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 6 月 26 日 星期二  |
| 2007-06-26 |
分類: 未分類 |
唉
都好耐無打日記啦.....
打番啦......
今日
先考中屎......
溫極都入無到腦.....
英文已經係咁....
可能仲有3日所以唔想溫lor∼∼
之到就考我未合格過pt
易左好多呀......
唔係好難
不過好似多左5mins lor∼∼∼∼
放左學
蝦米同伍伯去銀網(網吧)
唉
俾老婆玩左我個ac
無都升呀.......
好慘呀\”/
雖然佢幫我升
但係無得玩真係好慘.....
|
|
|
CC0609 於 2007-07-01 11:25 AM 發表:
|
網主回覆
唔該
Posted at 2007-07-02 09:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
文麟..... 於 2007-06-30 09:46 PM 發表:
|
網主回覆
down唔到-0-
Posted at 2007-07-02 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
張嘉俊 於 2007-06-27 12:51 AM 發表:
哈哈 伍生同我玩佢n場先win得我1場 諗起都冇引^^ 好似串左少少=v=
|
網主回覆
又真係幾串...... Posted at 2007-07-02 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|