];; 朝早..已經很想離開被窩了...
感到一份酷熱...
知道今日收功課..著衫很快了 加埋刷牙10分鐘 [[ 慢?!
出門口搭五...很趕很趕...
連老媽子也不等了..
唉..對吾住珩珩-,- [[ 對不起喇..
週會..都好有心機聽歌劇..
一到梁西講就眼訓-.-
二十六年既校工...謝謝了..
視藝同數學不說了 [[ 例牌野..
中文老師冇返..有點悶..做下功課咁..
十五分鐘搞掂左二百字了- -笑..
英文..悶到甩肺..吾知點解食完1unch 頭赤赤地..
放學開班會.. 好多歌不能如常進行a_a
被 CaNce1 了
排忘情森巴舞..四點半回家
眼訓..
呢排咁多吾開沁既事...
又被朋友排斥...又被老媽子小...
又恰我 又串我..?! 想點..
傷沁..一個就夠...用不著你們擔心;]
分類: 未分類 |