];;; 精神快崩潰了...
日日都有默書-.-
唉... 仲以為頭四日少功課..
一到星期五- -
週記..剪服..畫畫..咩都出哂黎-.-
朝早好早就起左身...
因為食杯麵...
刷完牙..著埋衫..食埋麵;]
老媽子都未換衫...不等了..
原來佢同曼裕一齊走- - [[ 七點搭七
我早走了 [[[ 七點半
班主任堂...初頭做戲都0k既...
一到後尾...d人勁眼訓...
佢地兩個狂問問題- -
冷哂場...又冇人答...當堂笑左
視藝..數學 不說了.. [[ 堂堂都係咁- -廢事講..
中文默書..唉..本身寫沉默是金- -
後尾比mISS fake左- - 佢強調 「金」- -
咁我就諗起果份野有個 「今」字
寫左落去- -唉..同菜頭一樣... 95 / 100
pk!_!
英文第一堂去mmlc
笑膠死...條肥妹..分明想比人吊- -
第二堂默書... 亂寫都只係錯兩個...
g00d!_!
放學成大班搭車... 比起以前一個人搭車的我..熱鬧了
其實你呢..可吾可以真係吾好做到咁出面?! 有d野... 人地睇到會覺得好差勁囉..
但係一場朋友...都廢事大大聲同你講...
比機會你...你反而更加放肆...算點?!
唉...功課一大堆..感情問題又一堆...朋友問題又一堆..
點挨?! 兄弟們..你們能幫我嗎!!!!
今日思考題 天下父母皆辛苦,你們會怎樣報答他們?!
分類: 未分類 |