]; 精神充沛的一天
朝早]; 收功課...收到眼花-,-
d作業調轉哂..
上到課室-,-火柴勁膠 係mISS面前拎電話-,-7_7爆
收埋..放學1粒鐘;;
數學堂..悶...
金工堂...快過
英文堂...麻麻地
中文堂..正=]
放學去左打波... 唉.. 對吾住輝輝-,-
遲黎左 冇令板打..
跟住d譚仔...專登吾q應機-.-
西文肯就算...吾理..
跟住又串我..唉
我心諗...你串我 我拎走個波返屋企-,-
你地收哂皮..打春咩..
一肚火返屋企長眠.
..金句.. 我覺得我自己同你地吾夾...起埋一齊..冇野講咁..吾似得你地..平排];
[[ 跟兄弟說的...
分類: 未分類 |