-]] 朝早陰到爆個天..
又焗...又落吾到雨..想死..
祈求明天番風轉涼-.- [[ 怕熱-3-
第一堂...科初-,-
吾知點解好似永遠覺得頭兩堂過得好耐,,
睇完eTv 都只係四粒字-,-
九點都未到... 果份野悶死..
s0 我決定拎呢兩堂黎溫習-.-
英文堂...quiz.. [[ 尚好
低b 功課多到PK咁...寫哂三樣最難頂既功課係黑板..
圖傳-,- 成幅畫再畫過囉..
跟住見到西米露玩faceb00k-,-正xxx
1unch..彩西逼q到死... 搞到飛機鋮-,-騎虎難下 @v@b
中文堂...0k喇...
左手邊同右手邊...我吾知簡邊邊...
我覺得我自己咁樣...三心兩意..
好憎自己...
連學都吾想返...咩事?!
難道要搵糖黎麻醉自己嗎?!
跟你有說有笑...統統都是假象;]
還是模仿出來?!
只能關閉自己...
今日金句 我不能跟你說太多的話,因我自己想得太多。
分類: 未分類 |