統測第二天~
-] 朝早的半粒鐘是博殺的時候=]
開考到收卷...冇一題吾識答..但又吾算易..可以說是普通=]
放左學...成班話打波..0k 打打打打到11點..
跟住返新墟找我媽媽...
去睇醫生;] (隻眼)
妖..真係等勁耐囉...
串醫生的經過省略...
首先要同小童講聲對吾住~_~
講左你做 「有條友」;]
s0ry -_-
今日金句..
有時候,有些事情,你我也沒能力控制得到,只能節哀順變。