開估答案~~~~
第1題
因為家姐要係出殯果時先見到個男仔
所以殺左自己妹妹...
再有機會再出殯見到佢
(如果有人第一時間諗到呢個答案 大家請遠離佢 佢有犯罪傾向)
(有根據架,大家諗下.. 如果你係家姐 想見番個男仔..有好多方法架.點解要殺左個妹.所以第一時間諗
到既話真係有少少犯罪傾向)
第2題~~~~~~~
十粒燒賣係哂「盒」到
話明盒 梗係有蓋同盒2部分.
佢左手打開蓋 右手打開盒..
佢既潛意識永遠望去右手邊..因為佢發覺吾對路 望下d燒賣...
點知佢既擔心也是枉然的.. 佢每次打開都大力得滯 每一次痴左一粒燒賣落個蓋到
持續呢個動作 到最後佢梗係以為1粒都冇哂~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
明仔是笨蛋 哈哈~~~
分類: 未分類 |