首先問大家兩條問題.
第一.
從前有個單親家庭.
有媽媽 姐姐 同 呀妹
有一日, 牙媽瓜左 出殯
見到有個吾知邊個親戚個仔
佢地平時吾會見面 就係呢個時候先會見到..
姐姐對佢一見鐘情
最後結局.. 個牙妹死左
點解???!?!!!
第二~~~
有一條友.. 日本人黎
夜晚好肚餓 想食宵夜
大家都知日本好多小攤仔
買左十粒燒賣.[[有盒裝既]]
佢帶番屋企食.
一路上. 佢發覺吾對路
打開個盒睇 少左粒既??!!!
九粒~~ 佢繼續行 跟住再打開 又吾見左粒 得番8粒
到最後 個盒1粒都冇哂 點解?!!!??!
最後講2個爛gag比大家聽
從前有個人叫阿爽..
有一日 佢瓜左.
佢d家人對住佢條屍講 : 爽啊爽啊...
d路人問佢地 爽咩
佢地就答 : 爽死啊. 爽死啊.
哈哈哈哈~~~~~~~~~~~~
第2~~
從前有2個人
一個叫嘻嘻 一個叫哈哈
有一日 哈哈比車撞死左....
嘻嘻望住佢講 :「哈哈.....你死左啦...」
哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~冷
上面2條大家諗下 遲d比答案~~~
分類: 未分類 |