六月六日 星期三 陰
今日去左一間新嘅補習社,,
大就係幾大,,
話姐,,始終係第一日,,
人新路不熟嘛,,
不過遲D就會慣嫁喇!!
P.S. 今日係咪寫得好少野呢??
冇計la,,又冇乜野好寫!!!
P.S.中嘅P.S. 聽日就係YUNG**嘅大'囍'日了,,
我o係喱到祝佢HApI BiRD DaY!!!