六月二日 星期六 睛
短週嘅星期六當然出去玩la,,
但其實今日去街係為左一件事,,
睇落去la,,
先講講今日去左邊,,做左D乜!!
9:40 起身,,上20分鐘msn
10:30 出發,,第一目的地:上水
行下上水廣場~
13:40 第二目的地:荃灣
食麥記,,行下荃灣城市中心,,
咦!?有我想買果樣野,,
睇真D....Sale $188
1...8...8...!?仲好意思話Sale!?
夠我睇3場戲la,,
16:30 出MK,,o係始創中心行左10分鐘之後
咦!?又有喎,,嘩!!$38
我諗大家都知道係咩事嫁la,,
如果係我自已要嘅就乜所謂姐,,
但係呢樣野係送比人嫁wo.....
17:20 番筲箕灣,,
唔該有乜XXXXXX??
買哂la喎!!
幾時有貨??
冇嫁la,,我地唔再番嫁la!!
成日去左咁多地方都買唔倒,,點算ar??
18:40 去apm睇,,
我知道apm一定有,,
當然買得成la
今日的旅程真係.........
33度嘅高溫底下跑雲香港,,九龍,,新界
只係為左買一樣野仲要係送比人添ga喎!!
|