今日番到學校就醒起咗唔記得做WB
SCI個Quiz太煩
有三條友打爆野(inclue me)=,=
上到Miss Ng堂就係到問我地做D乜野係唔理性
跟住同Derek哥係到諗:god of dishes ,ask rice Po Po,hit the small people-.-
笑哂!!
跟住去銀源食lunch,信姐,荔枝,暴力細佬,TT等人叫咗濕炒牛河
等咗成半粒鐘都未到
到咗我ge粟米肉粒飯佢地碟野都仲未到
我差唔多食完佢地碟野先到 囧
Miss Siu叫我地設計對波鞋
我地個主題叫咩自由神像一飛沖天(ps 唔係我諗ge)
放咗學之後同金佢地2vs2
打到蔣耀庭走咗跟往俾路過ge冰扔波(唔係我back架,係金佬整架)
純屬美麗ge誤會
跟住金佢地排斥我(中史?排斥宧宮?)
最後都係打,鼠,冰,穎佢吹水,做功課
跟住聽到有人歡呼
唔洗拎轉頭都知Change贏咗try硬膠 |