33度
太熱la
今日個PE堂,太過份laaaaa
個黎伯叫我地量體重度高,
你知la體重=我ge死穴,
仲要俾個梁臭嘉大大聲話我幾重,o咗lu......
之後果班女仔落黎操場,
我地呢班就同2E上咗去「焗壚」到焗咗成堂,囧哂
上到去就知道出事la
開埋窗+風扇都熱到阿媽都唔認得......
跟住果D堂都冇乜咁特別
到咗兩個社員大會啦,仲念住我地個社有乜精彩,點知精彩度-100分,
無乜咁特別囉!!!比佢吹脤
放學之後就跟住李金同臭嘉行去綠楊到兵分兩路,
死 嘉搭咗村巴之後,我陪左金佬行去霸王山莊度,跟住自己一個人落七仔食Udon+fish ball

|