今日嘅第一個ST2,有飯好食la=.=,今日勁蔥忘咁wake up,跟住又勁蔥忘咁等lip
然後又勁蔥忘咁等上校巴,點g落到樓就已經不耐煩咁waiting for Me La><
今日DayA,每堂又要上多5分鍾啦
頭果兩堂ge SCI
又要做EXP,但係同組ge余X蓮同埋一個姓嚴ge就Q埋双手,等我做(我都有呢一日la)
跟住就係講到雞啄唔停ge MISS Ng(重鼻音)上我地ge HIST
期間我聽到D咁樣ge野:「喂喂曾XX,你係米call咗十個人呀?」(仲要上上吓堂個MIssNG班友仔傾閒偈(o哂)
放咗lunch就同僖僖哥哥+1E去咗石圍角小館食嘢,食完行行吓係卡樂C見到鼠鼠姐,跟住係XX(唔記得咗係咩名堂)見到余、周、彭、冼四人組食得笑吟吟 =.=
差D講溜咗,某某人話我中一果陣有7Xkg,依家仲輕多兩kg,實在太美妙la
Miss Siu 嚟la 又係畫ball鞋la(慘orz zzZ〕...
放咗學好鬼得閒,就跟住冰冰姐姐同婷婷姐姐行
佢地去咗買CalTor
行佐一個一間賣198,係三聯賣16O
哈哈哈 好彩冇借俾你20蚊jack,如果唔係你早就用多38蚊la(So 你好快D俾果三呀蚊我呀)
閒到婷婷樓下,果兩個同我同我玩「捉依因」鼠鼠仲「兩過家門而不入」
驚死我知佢住邊
想知我g唔g,要等佢自己發言la |