呢年過得好快,,
咁就08年
開心又傷心既一年
要講拜拜啦
拜拜啦07
拜拜啦臻美
拜拜啦小學
拜拜啦六年級既一年
中一啦已經
好快
快過閃電,,哈哈
■■■◣ ◢■■◣ ◢■■◣ ◢■■◣ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ◢■■◤ ■ ■ ■ ■ ■■■■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ◥■■■ ◥■■◤ ◥■■◤ ◥■■◤ ★☆★ ★☆★ ★☆★ ★☆★ ★ 新 ★★ 年 ★★ 快 ★★ 樂 ★ ★☆★ ★☆★ ★☆★ ★☆★
好眼訓
但係又唔訓得
點解平時唔想訓又要被迫訓架= =