| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 28 日 星期五  |
| 巧耐冇見啦,,係咪好掛住我呢,,重出江湖啦我 |
分類: 未分類 |
大家好哇,,好耐冇打啦
難得我有個fd又開左個新blog
又令我心沃沃想打喎
所以就諗住再打多d囉
呵呵 大家係咪好掛住我呢
講下炸 相信大家都忘記左我架啦AvA+
今日,,我會為我個blog囝番新~~
係咪好唔同呢
哈哈
= =
好冷呀呵,,唔講呢d啦
今日
上在熊熊blog,,見到好多閃字...好閃>[]<++++
記得我以前都係擺好多閃字上blog架
宜家覺得好麻煩,,刪哂=v=+
最近成日用呢個>> = =+
一個奸奸地又得意(好無聊)
不知不覺講埋哂d無聊野...哈哈
唉
今日去左ivy屋企
幫佢打左4隻蛋
打到起哂泡
大家有上開我個blog既,,記唔記得我出名既++ 電飯煲通粉 ++呢
睇你都唔記得架啦
所以,,
我比番幅相你地睇

用電飯煲整架,,勁掛
最近我又有玩番勁舞 又有玩過幻想
幻想都ok好玩既
我破任破到10隻海c果到炸
14lv倒,,廢掛
不過,,都唔算掛,,睇番d想去南極既人
覺得自己都幾勁=v=+
又用呢個啦
呵呵<<(笑乜)<<(我都唔知喎)<<(唔知又笑)<<(= =+)<<(= =+)<<(哈哈)<<(呵乜)...etc.
上面係一段我既白吃自語*唔洗理
今日既時間又差唔多啦
我以後都會繼續打blog既
一定,,
不過可能比人鬧既時候唔打一兩日姐
放心(放心乜= =+)
goodnight=v=+
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 68 | »
|