| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
| 考帶帶 |
分類: 未分類 |
Today九點起身
要返教會既團契
講道果個人好好笑架
之前因為升中所以轉左團
以前好悶
講埋哂d低b野
宜家好好嘩
講得超好笑
超投入
不過
今日要考帶
要先早走
攪到我聽唔哂= =
唉
不過算啦
我會投入真係超奇既
之後我就自己返教會
因為本身教會冇位
所以中學團就改左係「符」近既YWCA到上
我自己行番去教會
個個都係咁行架
不過要上山
好采宜家係落山姐(回頭嘛)
同媽咪係惠康集合
就出發去花園街體操館
MISS話係13樓既
原來佢攪錯左
係10樓至o岩
之後落返左去
換左衫
就去掛隊入去道館啦
今次我係考藍帶既
本來又話要打free fight
最後因為冇時間
就唔洗打=0=
真係咁都得
算啦
唔洗打重好
因為要同尼泊爾人打呀!!
佢地好恨架!!
不過MISS話番到自己館到要踼番板
要踢4塊啊T^T
其中一塊重要用手打添呀
好驚驚呀媽咪~~
就係咁啦
之後考完就同個同館既朋友一齊食野
又同佢行左陣街
大家都係藍田地鐵站既
所以講左好耐野
最後就分開啦
跟住就打左呢段野
一陣我要玩飄飄(飄流)
係咁啦
多謝收睇呢d無聊野
THZTHX
**今日用灰灰色**
|
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | »
|