呢d係尋日既事
不過我都唔可以就此算數
大家請睇睇
今日我呀媽話以後最期五晚同六日先可以打機
我采佢都傻啦
我就串爆左佢條死八婆
佢冇野講
就叫呀爸出黎打我
佢「摑」(唔識打,, 不過大家應該明架啦)左我一下
我當然企係到比佢打
因為我要比佢睇下
佢打我
之後我踢佢個肚一腳
又打佢隻手
再踩佢食飯個位
我唔驚
當時我冇喊…
我先唔喊
我一直扮唔痛…
我又扮唔理佢
佢叫我「山」門
我冇理佢
我知我好低b…不過我就係低b
我係唔服呀!!!你吹咩扒街!!!
之後
我入琴房練琴…
彈左幾首歌
一粒一粒既淚水終於掉落琴面
琴面大多水
多到我彈唔到
之後係廁所
見到手同腳上面有d不明既血…
我先知自己比呀爸打到流鼻血
手同腳都有少少擦到
同呀爸打交對我不利
不過
好快就唔會!!
當我考到紅帶
相信佢就冇得同我比…
睇佢宜家打到我咁…我唔會放過佢!!
我一定會報仇…
今日我流幾多血
第日我一定會五倍還番比你…
|