| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 6 日 星期六  |
| SORRY AR><>< |
分類: 未分類 |
對唔住呀各位!!!
我尋日同呀爸反面
佢收左個上網器
所以打唔到blog...
對唔住呀...
唉
今日好無聊
不如講尋日啦
尋日返完學
我係江詠彤屋企
佢話想玩跑
點知marco lo又on左line
咁就同埋佢一齊玩
我同佢同一個我地班既男仔一齊玩
果個男仔超勁呀
好似係綠拖!!
我地玩過兩次moonsun
一次我贏一次佢贏呀
可惡呀!!!
嗚嗚嗚
唉...不過人地係綠拖
我贏佢一次都既經算好架啦T^T
之後玩玩下佢地同時間off左
後尾兩問返marco lo先知係佢地唔得閒
夜晚既時候
我又同marco lo玩左一陣
好似12分鐘
玩得幾次
因為我要打飄流
之後好似10點幾
佢同佢呀爸同呀妹黎左我屋企
因為佢呀妹唔知咩事整傷左隻眼
佢地上黎睇醫生(睇我呀爸)
marco lo就同我細佬係到講高達模型經= =
之後佢地就走左啦
不過marco lo話比我知
佢話梁主欣係學校比人話串喎
講真呀...
啟思d人
真係好唔串
都唔可以咁講既
其實梁主欣又唔係好串
咁大家都想像到啦
係咪?
|
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 68 | »
|