今日
唔係...係尋人先o岩
你知道嗎
尋日好得意
哪...我係跆拳道果到有個好憎既男仔
因為我同佢差唔多高
所以MISS就成日要我同佢打free fight
好采因為我同佢唔同時間上堂
所以就打過三次姐
不過果三次都係佢打贏喎!!!
第一次同佢打
我係黃綠帶
佢係藍帶
第二次我係綠帶佢都係藍帶
第三次我係綠藍帶佢係藍紅帶
其中兩次佢重打喊我呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
起有此理
真係!!
佢重成日串我地添ar
我一陣比大家睇下佢個衰樣!!!(pose左係最後果到)
講番正提
今日我又要返跆拳啦
我落堂既時候佢就上堂啦
咁我就聽到miss叫佢同第二個都幾勁既日本仔打free fight
我同d fd就好快手咁換完衫去睇佢打
大家都係到加油日本仔
最後
日本仔贏左!!!!!!!
我同d fd一齊同時間大叫YES!!!!!!!
果個樣衰好無奈咁望住我地
真係好好笑
佢又好糗臭!!!
哈哈哈
佢好抵死呀...
因為我地係道場出面
佢最後要望住我地果個方向
咁佢都知我不嬲都針對佢
佢望過黎果下
真係
真係好好笑
好無奈
我地其實一開始都已經係咁叫果個日本仔加油
劉曉鋒減油架啦
真係好抵死呀佢
好啦
講第二d野
我係下個禮拜有個學校camp
係四日三夜既
所以可能打唔到blog
sorry ar各位
不過我相信我番黎果一日一定有大把野要打姐=v=
個camp係指定要番啦
唉
其實我都唔係幾想去
唉唉
係咁啦
唉...個camp好多野都唔比帶
慘慘...
唉唉唉
|