以下係我係啟思到唔見既野:
2支pen
1支fd借既原心筆
1本English Gramma
1本手冊
我係果到讀左唔夠3個禮拜
就係咁唔見野啦...
好黑呀
不過都唔夠larry咁黑
佢之前用左好多$$去破記錄
唔夠一日就比左人地爆左個記錄啦
雖然係抵死
但係又真係幾慘既
最近我發覺
蘑菇人一日比一日乞人憎
其實本身都冇乜野
但係
比某幾個憎佢既人講左兩下
再諗諗下
佢又真係幾乞人憎喎
唔知點解
宜家覺得佢句句都好白痴
算啦
點講好呢
唔知係我易比人影響啦
定係佢本身係乞人憎啦嗄...
大家對蘑菇人有咩意見既話
可以留CM仔(其實係為自己=v=)
不過點都好啦
就算你幾乞我憎
又話者我幾鐘意你都好
你都永遠係我既舊/新同學同朋友^^
我未講完架
唔好走住!!
走都得
還惦我講左都係等於冇講(句句都係架啦...- -)
今日我借左本漫畫
唉
唔知點解
我睇果d漫畫
大家大部份都冇睇
以下係我最近迷上既漫畫::
結界師1~16集未完
會長是女僕大人!1~3集未完
忍Live1~3集未完(掛...唔清楚..)
香橙行星1~4未完(超超超好睇!!!!!!一定要睇呀><><)
MORE唔記得啦!!!
呀...好似有個叫做咩ONE PIECE既...我都想借...唔記得啦...
不過好似好好睇咁既...
漫畫係我既至愛><
各位新同學可以問我借!!
舊同學唔得啦
就算借到都還唔到啦
呢個係人都知既
唔洗理我
我要BATH啦...
88
多謝收睇
|