今日發生左件事,就係it組兩個組長嗌大交,爭人幫佢做野,今次既目標係我呀,兩個人今日都俾左工作我做,我就好似拔河果條繩咁,一隻手俾人扯去左,另一隻手俾人扯去右,睇下我幾時俾人分屍,死無全屍添,今次睇我幾時死,潘主任同陳主任俾我既工作都好趕,加埋我係大學既功課又未做晒,我已經走上絕路喇,睇黎要我死左先解決到喎。唔通今個月係朗屏第二個跳樓死既人會係我•••
呢排成日俾d學生笑我把聲似女仔•••又唔嗌得大聲•••你估我想架咩,如果我有得揀就好啦,其實我一直都好介意呢樣野,唯有怨嘆一句,天意如此•••下一世唔好咁就得喇•••所以我一直都唔鍾意同人講野,依家係惠州識到6i班既佢地,尤其係rain同brenda,都真係一件開心既事。
依家我個心情真係差到極點,唉~~死喇,做乜我會有尋死既決心架•••
夜晚玩icq果陣諗住會開心d啦,點知激嬲左brenda添,其實我既意思唔係咁架,不過都係我誤會左佢既意思,講錯野先會咁,始終都係我錯既•••唉~~做乜我今日會咁架,激嬲左我最錫既妹妹,真係唔死都冇用•••
|