今日上午都好好地咁做野,上午班放學果陣發生左件事,就係惠州隔壁既燕屏樓有個小學生跳樓,死埋添•••雖然係唔關我事,佢又唔係讀惠州既,不過唔知點解好好好唔開心,差d流埋眼淚添,可能我依家既職業係同小學生有關啦,當我諗起果個死者臨跳出窗口果一剎那果種心情,同由高空跌落地下既情景,就好唔開心,好驚,好唔安樂•••呢件事我諗左成日架喇,好深刻,希望我識既學生唔好做埋呢d冇意義既事啦。
夜晚收到brenda既icq message,佢話tiffany成日叫佢幫自己做功課,佢實在好離普,brenda有咩理由要幫tiffany做功課先,又唔係欠左佢d咩,tiffany真係厚面皮,咁都講得出口既,知唔知醜架,自己唔做就算啦,仲要累埋brenda,有冇搞錯,鬼唔望tiffany今年留班呀,到時我就拍爛手掌喇~~
brenda呀,你下次問佢有咩理由要幫佢做,睇下佢點答你啦,佢唔會話係你應分丫麻,如果係既話佢真係冇得救~~
|