今日心情幾好(因為尋日d事)~~一起身就好有興致準備lunch既食物,今日我親自下廚整意粉,梗係好好食啦,兩位妹妹,係咪好想食呢,有機會一定整俾你地食既~~不過唔小心俾個焗爐"辣"親隻手,好痛,我仲聽到我隻手掂落焗爐果陣,有d煎野既"支支"聲,唔知係咪我聽錯喇~~
下午去左旺角訂制服,9月1日開始著架喇,rain同brenda你地記住9月1日返黎睇下我地itsu套新制服喇~~
夜晚果陣就同你地兩個icq,rain同我傾左d好秘密既野(唔知brenda你係咪一早知架呢),阿rain,希望果件事唔會發生啦,哈哈~~
brenda呀~~你覺得我唔係實力派,唔通你覺得我係偶像派,哈哈~~
|