今日返左學校返工,不過因為下午要聽講座,可以早d走,聽完講座都係2點幾,之前叫我唔駛再返學校,所以2點幾就放工喇,行左一陣街先返屋企。
夜晚收到個電話,原來係有野叫我幫手,我當然好樂意幫佢地啦,因為~~~呵呵
不過我激嬲左兩個人呀•••