今日唔知點解心情特別好,雖然冇咩好事發生,但總算冇咩做錯事~~
今日係學校,校長突然走入黎,同我講:阿聰,有緊急任務,唔好做其他野住,拎部相機跟我黎~~
果陣真係嚇親我,原來係叫我去教員室影相~~話說學校搞左個紅牌行動,當老師桌旁邊或者公眾地方有雜物果陣,就會俾人出紅牌警告,仲要影埋相,一星期後仲唔清理就會俾校長召見~~我今日就俾校長叫左我做影相果個人,影左唔少相,即係好多老師俾人警告,哈哈,我下午果陣,我行過教員室果陣好似感覺到有一陣殺氣,似乎d老師知道我係影相果個添~~有d驚,唔敢再落去住~~
做做下做到6點幾鐘先放工,日日都做多左俾學校,但係又冇人工加,真係慘~~
|