今日帶住開心既心情返工,雖然話星期日都要返工,但同樣開心,因為掛住下午個聚會。
話咁快就放工,仲要早左放添,梗係第一時間去蝴蝶灣果邊啦,去到先知原來好多人都唔知我會黎,我諗好多人都好驚訝。不過俾我既感覺係好多人都怕羞咁,搞到我都冇咩野好講,可能大家未熟啦,下次會好d喇掛,如果你地仲會約我去既話。bbq到4點幾,7個女仔同埋我到沙灘玩沙,呢段時間係全日玩得最開心既時候,可能因為全部都係d玩熟左既朋友啦,玩既時間過得特別快,6點幾就走人,我就返左屋企食飯~~我發覺我曬黑左呀,唔只係我,rain同brenda都曨到黑晒,或者紅卜卜啦~~
今日總算係個好好好開心既日子,因為第一次有機會同你地兩個(rain同brenda)玩,希望下次仲有機會啦~~
|