今日心情特別好,因為尋日同6i班出去玩,心情仲未平伏,咁仲好啦,做起野上黎都落力d。今日上午整上網站電腦,下午整3樓電腦室,見到鍾嘉娸佢地返黎圖書館執野,不過佢地都唔搵我地既,算啦,咁就過左一日~~
放工返到屋企同6i班既朋友仔傾下icq,講返尋日d野,其實都好開心呀~~
不過阿rain好似曬到好傷咁,其實尋日我都見到架喇,你仲有幾日痛架,希望你快d好返啦~~仲有呀,brenda你係論壇同我作對呀,你想我打你呢~~