今日返到學校都冇咩做過野,只係整下電腦咁,12點幾果陣我地全部人,包括老師,出晒去酒樓食飯,真係熱鬧~~
食完就放工喇,我就出左去旺角拎制服,行行下見眼訓,就搭車返屋企訓,係車果度訓到成隻死豬咁,之度同左麥以雯icq左一陣~~佢好似唔嬲喎~~