Dennis Chn

唔留CM罰$1
唔比COMMENT罰$2
dennis3109
暱稱: Dennis
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
唉...又到星期一...
又係一個悶到死既星期...
大佛生日...悶到嘔電....
踢到好攰 ...但係好開心...
踢社際先黎落雨..唔通...
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 49
今日人氣: 6
累積人氣: 522
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 19 日  星期三   雨天


踢社際先黎落雨..唔通連個天都咁中意我?@@ 愉快 分類: 未分類

今日係星期三....終於挨到中間啦...(FRIDAY唔洗番學...都唔算中間...)

今日又係上DT堂既日子....

個阿乜野SIR呢....又係到講廢話....唉...哂我時間....

係到話咩老師講既野係一定有用....話會考有機會考....

第1...你肯定?...唔出咁點先...一寸光陰一寸金....你賠番幾多比我先....

第2...你今日講咩乜野爆炸又剩....我當你出....你有講解決方法咩....叫人換油壓.....寫完?...肥佬囉(似你)

第3...我地冇會考...(搞GAG架)

放學落勁大雨...我勁開心..(番到屋企先知黃色暴雨)

因為唔洗踢社際....真係正

之後見到防震避彈樺冇姐....之後姐埋佢....搞到我成手都濕哂.....

今日都算OK...幾開心...CMCM~~~打左成3個中架....

 

                               BYDennis

 

 






訪客留言 (返回 dennis3109 的日誌)


Genie15 於 2010-05-21 01:41 PM 發表:
防震+避彈...
冇野好說...
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PlasticGod 於 2010-05-19 08:30 PM 發表:
原來系你陪防震避彈(?)番屋企
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joanna051423 於 2010-05-19 07:17 PM 發表:
`C0Mm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KillerJK 於 2010-05-19 07:10 PM 發表:
就算我唔係都無得唔認囉=3=
唔通你今日有遮第二個=3=?
SO SCARY
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔係?
Posted at 2010-05-19 07:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dominick_429 於 2010-05-19 07:04 PM 發表:
教DT的人都係咁膠= =
成日講廢話\./
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



D1CkKzHk 於 2010-05-19 07:00 PM 發表:
3個鐘?
3分鐘打完啦 膠
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KillerJK 於 2010-05-19 06:58 PM 發表:
見你咁好心遮埋我,
比個cm你喇.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

認你防震+避彈?
Posted at 2010-05-19 07:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]