唉...又到星期一...唉...
琴日we love hong kong on 唔到....今朝本來預左比佢fk....不過佢唔記得左...
上面既事係呢日唯一開心既事....睇野
music堂出黎pp...比miss 伍捉....話我後面條野好型...=3=
之後成日都比成班係咁搞個頭....=3=大佬..有幾好玩呀
之後食緊飯個時...先知原來今日要踢社足.....shit~~
冇帶杉褲鞋襪...踢屎忽?
唉...之後放學...有人借比我.
不過全部唔岩身...so踢到好似食左9屎咁.
對行社輸2:0
聽日仲要忠....點搞...
cmcm~~~~
BYDennis
|