今日同阿SIR和華姐去左大圍踩單車
本來阿港都去伽,但渠臨時話阿媽吾比渠出
唉!無法LA,之前都講好話.
就算少佐個人都照殺,因為尼個係承諾MA
但今日無踩到去大尾督,因為阿SIR今日好累
加上時間問題,成點幾鐘去租,要踩到大
尾督和踩番去大圍根本無可能.
我地就以大埔海濱公園為終點,在哥度休息下
然後就休息下,就踩翻翻去
之後我地就想下今晚既晚餐,阿SIR就提議去
渠阿哥家吃火窩,邊吃邊傾下星期D野.真係好開心啊!