今日都係開心gE一日 因為有你但係我好想爆粗話自己
因為我咩都怕..咩都唔敢講句我都怕 想當係FD咁串下玩下
但係我咁都淆E家比死更難受..都唔知自己怕咩撚野...
我都唔知點解..點解有無人可以幫我沖破呢個心理障礙
後悔都無用次次都有遺憾但係我從第二次又唔去爭取
好想知自己怕咩..痛恨自己..自己都覺得無地自容..
其他人唔成功都有爭取過..我成日都發夢可以有d咩..我真係0n9
我廢人都不如..真係想死
有機會出街都係大幸.
我要爭取爭取爭取爭取爭取爭取爭取爭取爭取爭取爭取爭取爭取爭取爭取爭取!!!
|