今日都係無咩特別.. 只係又抄多幾份咁姐...-,- 中文總分自己計過唔合格牙 好頂-.'' 今個學期都係無咩希望架啦-3- 日日都係灰暗gE日子過~''慘/ .\
今日無咩特別so都無咩野打-3- 其實今日都幾灰中史一開始希望有70分 勁無奈一睇個分得69灰到想死 之後力爭先加多0.5..唉好灰 今日個miss lau煩到咩咁 係咁話我咩我咩又話我嘈 食屎啦野都無講過.. 仲要叫我出埋去坐勁仆囉 今日就咁就過左/ .\長期係灰暗gE人生下過 唉-~-''