唉..由上一次開blog個日第二日就比牙媽鎖晒d野..唉/ .\ 鍵盤.滑鼠咩都無晒-口-得番個主機仲要空gE-,- E家心情好正-口-''今日放左學''個個走晒齊齊番屋企換衫去打波-3- 我地食完野一早番到屋企-口-''點知7點先出去8點幾先有波打勁灰 咁都唔係問題-3-最契弟係凍死人''之後到左10點幾走晒我先打得一陣'' 無計廢/ .\無人拉''EXAM完全力打波\ . /
唉今日考試..我諗都緊緊合格gE.. 最契弟係-.-最可以拎分個D詩同詞語溫得唔夠.. 無左好多分..一個字慘/ .\ 今日考完心情都downdown地仲要比條龍留.. 留都唔係問題-口-''仲要玩野係到拖鐘等到11點9佢先話計喎 之後又話咩又唔知咩要又加時真係無奈囉-口-'' 不過之後去左打波雖然唔勁但係無啦啦連入5野 好有成功感-3-好正 唔記得左今日係第一日開blog大日子-口-