喜歡我 別遮臉 任由途人發現
儘管唱 用心把這情緒歌中染
唱情歌 齊齊來一遍
無時無刻都記住掌聲嚮遍天
來唱情歌 由從頭再一遍
如情濃有點 淚流難避免
音階起跌 拍子改變
每首歌 是每張臉
-----------------------------------------------------------------------
今日真係超HuRt囉...
我唔知點解人可以咁做..
我真係CrY左出黎囉..
唔係我唔捨得...
係我唔明點解個個都係咁...?!?!
有冇一個人係真心對我...?!?!
oR 牙WiNg講得岩....
就算點....始終需要一個男人係自己身邊..
oR我永遠都可能冇,,,,,
但係...冇論點都好,,,,
我只希望有一個男仔係我有需要既時候安慰我..
就得啦.......我只需要人既真心......
點解我林芷晴從未見到,,,,,
o個種失落感又黎到我既身邊啦,,,,
點解點解點解點解點解點解點解點解?!?!
|