上呀.......物理好似進步左WO.....真係叻仔呀....番到屋企.....真係好熱.....點解冬天...會咁熱既......打開本書....嘩.........又係呢D咁既物理.......睇落去好似好難呀........但係做落去又好須手WO.....哈哈哈......
做下做下.....不知不覺..喜歡左物理.....我覺得佢就好似同數學一樣....咁好玩.....做做下既時候,...無啦啦...發覺到一個公仔......呢個.....好似係瑤送俾我既...米奇妹妹既鎖鏈扣...呀...我記得啦...上一次呀瑤黎左我屋企...跟
住就送左呢樣野俾我啦.....呀..我又記得啦..佢上次黎我屋企係幫我做英文既SBA呀.....睇戲呀嗎......冇錯啦......個時真係好好玩架....好開心.....雖然已經係過去,但係同佢一齊既日子我都記係個心到,我覺得呀瑤教識我咩
叫情..無論係親情,愛情同友情.......不過衰的還是我,我為何要鎖佢呢.....其實大家都可以坦白D同大家講分手既姐......正所謂人情留一線,日後好相見.....呢樣係我最後悔既地方,不過好似好馬後炮咁......哈.....唔好再打擾
佢啦......我知道佢有佢既事要做,我都有我需要要做既事,雖然係有點掛住佢,但係佢對我已經完全冇曬感覺........加油呀,,振豪......我既朋友支持你呀...升上中六呀>0<.......宜家D開支真係大左好多....為左呢個會考,我既
家人,竟然幫我賭一賭....補習補四科呀......好多呀..一個月就2000大元啦......不過都要入腦架...唉.......宜家考試係禮堂到考,,坐係我左手邊隔離再隔離既女仔...嘩.....我成日望住佢架.....唔知佢會唔會感覺到我成日望住佢
既呢?.....哈哈...佢都有望下我...大家都好似好好奇咁.....不過點解佢好似成日都有病咁既...日日都帶口罩.....冇事呀嗎......好想認識下佢.......志偉.....德勝..靠你地幫我啦...一齊扮聖誕老人或者財神...去認識下佢啦.....
|