呀的~
不想,不見,不看,不聽
從此大家不相愛~
dicksonyip
暱稱: dickson
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
暑假
我和你的玩耍日子(2月...
一個坐係我左手邊隔離...
文章分類
全部 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 16
今日人氣: 8
累積人氣: 2809
2009 年 6 月 3 日  星期三   晴天


暑假 愉快 分類: 未分類

     又打番日記...個感覺好好呀!!.......嘩...好耐都冇見到個日記...睇起上黎個日記好似....變左.......

呢幾排去搵暑期工....搵左好多份呀.....海洋公園呀....迪士尼.....幼稚園呀.......推廣員呀........最後...只有惠康請左我.....都唔係話唔LIKE做既...不過好過冇啦.....唉....希望快D有番錢呀.....

   宜家既生活真係好無聊呀....又唔洗番咁多學.....番到去只係英文......講起今日...我同呀琴同埋鄧奶佬...同埋炎叔.....一齊練英文,嘩佢地好X呀!!點解D人好似冇見一排廢左咁多架!!我都係啦....白痴的....冇溫過書一排..係

朗讀既時候,俾老師話我係鄉下仔WO係唔係痴線架...好想X D老師呀!!可藝D老師好白痴呀!!...點解呀..點解呀!!...可藝D學生好慘呀.....俾D咁既老師教....  

    好彩,我都有番份暑期工做....星期一開始開工啦......可能日後既日子我會好難過呀...因為我要對住個死肥婆經理同埋個削牙仔...好難頂呀.......點算好呀......不過...HEHEHE....都有番一個美麗既姐姐仔....同我一齊係

惠康做姐.唔係既話....死得人多啦......

  

發表時間:2009-06-03 09:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 dicksonyip 的日誌)


arching618 於 2009-06-24 01:49 AM 發表:
C0MMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



prettygirlmm 於 2009-06-12 04:22 PM 發表:
cM-[]-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



suenlaingan 於 2009-06-06 08:23 PM 發表:
CMCM``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iloveme 於 2009-06-06 12:33 AM 發表:
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MYRACHEL 於 2009-06-05 07:48 PM 發表:
★comment(;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



theresashu 於 2009-06-05 06:48 PM 發表:
CoMm3n+**]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



theresashu 於 2009-06-05 06:48 PM 發表:
CoMm3n+**]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kevinho1994 於 2009-06-05 04:27 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



koromi 於 2009-06-04 09:18 PM 發表:
爹爹終於又打番日記啦~~~哇~~好想你喔~~爹爹~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LOVE322 於 2009-06-04 05:47 PM 發表:
C0M :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]