|
|
| |
|
|
2009-07-16 06:23 PM
 今日8點幾龍尾黎左我屋企.
之後9黠幾落到去食早餐.
番到學校先知我係1點半先要番-.-
唉俾佢fake鬼左.
咁到我老早起左身.
唯有又hea幾粒鍾-.-
12點幾詩詩打黎叫我去m記.
去到鋤左陣dee
點知有個經理行埋黎話吾俾鋤-0-
0哂.唯有行去南"峰"
但行到去經已07分.
唯有就地解決-_-
事關我手上果副牌實在太令.
一定要玩左佢,haha
跟住就番去學校.
入到去.唉.死人飛機陳.
佢個腦真係鳩鳩地.
話我地冇note做吾到野.
要我地15分鍾來回買薄番去-.-
好彩我屋企近姐-.-
5條友上我屋企拎左5本再番學.
之後上足2粒鍾冇停過.
連5分鍾既休息佢都冇放.
佢真係人都不如-.-(某人知點解,ha)
之放左同詩詩劉恩去左m記食雪糕.
跟住詩詩走左我同劉恩去左kfc
食完野再上我屋企.
我訓左陣俾佢玩電腦.
之後佢就走左lu.
岩岩同王永頌講左d好頂引既野xd
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
eat shit-_-
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
YOU EAT FIRST
HAHA
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
i can't sorry
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
YOUR ENGLISH IS GOOD
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
0h thank you
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
NO WELLCOME
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
.............
係your welcome-_-............
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
OKAY
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
your english s0 bad-_-
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
我英文總分有47WO~
我覺得唔錯嫁啦.
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
and "you" shoud use "are",not is-_-
you should answer me in english
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
NO
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
no?
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
我ANSWER IN 普通話好唔好?
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
也好.書面語我在行.
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
好吧.
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
好R
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
你很屌喔.
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
R是捲利音,haha
謝謝.彼此彼此
你是台灣人嗎?
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
哇賽.
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
我是中國人.
是哇塞.
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
我是香港人.
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
我是非洲人.
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
哦.
我是賓洲人.
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
nice to meet you
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
YEA
賓直X尼亞洲的我是.
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
0h賓洲人你好.
我是手套廠長.
最近研究出一種新的大炮型手套.
要不要送你試用?
不過我怕你套不下....
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
是的.
我一定套不下..
因為賓洲人太大了..
但大炮型手套是什麼玩意來的?
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
不會啊.
不是大的問題.
我們依照國際最大平均比例.
而且有彈性.
會不會是你太小.
我幫你量一下好不.
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
喔..
你想如何幫我量度呢?
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
大炮型手套啊.
是新型的保護品.
讓你手部更加安全.
做事更強勁.
就用手量吧,
不會太多時間
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
如何大炮法呢..
用腳量可以嗎?
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
大炮只是帶出它的體積大到那個程度.
不可以.
用腳的很難感受大炮的威力.
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
那叫水柱可以嗎?
如何感受呀..
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
不可以.
水柱只是它的內"咸"
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
-,,,-
可以不打普通話嗎?
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
用手去感受那強勁的大手~
哈哈.
好呀.
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
哈.............
我覺得你...
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
覺得我呢個廠長好稱職
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
係啦..
咁都比你估啱左.
比個GOOD你.
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
哈哈.
你有冇笑
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
有-,-
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
哈哈.
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
用手去感受那強勁的大手~
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
咁你要吾要試用姐.
哈哈
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
佳句
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
haha
我又擺上info先
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
HAHA
佳句呀..
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
haha
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
我要試用..
要點做?
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
要量下先~
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
HAHA..
我唔知講咩答你好~
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
你應該問點量
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
咁點量?
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
秘密就係句佳句入面,haha
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
用手去感受那強勁的大手!
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
對!
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
哈哈..
真係笑左..
- (#.)w0nghAiyinG!* 說:
哈哈
我真係覺得好正xd!!!
有冇人笑左.話我知xd
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-07-15 10:57 PM
 琴日龍尾話今日全日俾左我,haha
佢今日要補課麻.咁就等佢喇.
之後佢打個電話黎.
話可能吾去得t口t賤人呀!
不過最終都去到,要我等佢勁耐囉^_^
去mega b0x.死人頭死都話要去唱k.
唉.咁就去左唱k喇.ceo
今次間房有廁所.上次冇喎-.-
我一去到就玩電腦喇,haha
點左都好多歌下.
死龍尾死都要伴唱.
我唱歌咁好聽,haha
不過其實好悶咖-.-
差吾多走果時就搵左屁仔玩cam
好鬼好玩,haha
之後走左又吾知有咩玩喎.
就去左影同貼紙相喇.
影完又吾知有咩做.
就去左溜冰-_-
次次都係差吾多走就記得點溜-_-
今次同龍尾玩-_-
我溜得鬼咁快.我又追住佢.
跟住搞到我仆街-_-好鬼痛呀-.-
之後走人.太累.所以hea左陣.
跟住就搭車番屋企.
買左個puff食.
行去mtr既途中.見到d動物-_-..
假果d.我同龍尾睇左好耐.
見到個隻長頸鹿....
識郁-_-....但係佢又冇接口位喎.
我同龍尾真係研究左好耐-.-...
係到諗緊掂吾掂佢好-_-
隻野個肚仲識一脤一縮咁-.-
足之掂左落去-_-林林地好核突-_-
番到坑口.又去左kfc食左小小野.
之後就番屋企lu.

[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-07-14 09:43 PM
 今日去左ivan到焗頭.
一去到就俾佢笑喇-.-
焗左好耐,熱死我個頭.
之後就剪...
剪到好短-.-麻麻地.
不過總好過爆起哂既.
不過洗完頭就吾知喇.
之後就番屋企lu.
聽日同龍尾去玩.
haha.期待!
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-07-13 12:57 PM
 今日又係9點番學.
劉恩黎左.我又係到整個死人頭.
真係好仆街-_-我真係要剪頭髮.
跟住就番學.番學到去有d吾慣.
吾知點解呢.之後就講一輪野.
楊美娟走lu.有開心有失落喇,haha
跟住呢就派成績表.
原來我下學期既操行又係D-_-
我既評語係:真誠坦率,廣給人緣xd
有一個優點haha.
缺點呢就v_v
抄襲功課x1
冒簽文件x1
對師長/他人無禮x1
不守上課或集會秩序x2<---吾知點解-_-
上課/課外活動/留堂缺席x6
經常不帶課本或文具x6
經常欠交功課x1
校服儀容不符學校要求x2
疏忽己責x2<---吾知點解-_-
不守課室或特別室x則x1
19個缺點-.-又同上年一樣.
不過好彩吾洗留班姐,haha
不過我地班有勁多人留-_-
放左就送佢地去搭mtr.
我同劉恩就番屋企.
佢明明話換完衫過黎-_-
點知成個幾鍾都未黎到.
原來俾佢呀媽罵-_-
本黎我想去寶林.
但係見到呢個死人頭.
乜心情都冇哂.唉.
跟住同劉恩係屋企hea-_-
好鬼肚餓囉佢又吾肯去買野食.
唯有大家一齊死落去kfc買
真係吾鬼想落.d死人頭髮,唉.
上到黎就係到食.劉恩快過我.
就係到搞我部腦-_-
又係到禁我d野-.-
之後又係到發癲.
岩岩佢條仔打黎我先靜到.
點知佢條仔收左線佢又癲喇-.-
癲癲下,仲搶埋我部機添-.-
係咁推開我-_-搞到我要去掃地.
食到成地雞碎t3t油淋淋要我掃t3t
之後呢.佢就俾人屌喇,ha
俾人屌完又係到同我呻喎-.-
係咁係到話"佢邊到呀佢邊到呀"
就黎俾佢搞到癲-.-
之後6點幾佢就走左喇.
好悶-.-
----------------------------------------------
今日呀麻突然打俾我.
佢話太婆走左....
吾知講乜好囉我-.-
雖然對得佢吾多.
但畢竟一年都見佢幾次.
佢都對我幾好.
又雖然我冇喊到.
不過都有種吾知點既感覺.
琴日去探佢.
雖然係吾醒.不過都仲識郁.
我地都仲會知佢係吾係訓教.
有冇聽到我地講野.
因為聽到佢打鼻寒-.-
今日就走左lu;(...
當我知道之後.我就即黑諗到句野.
生命真係好脆弱;(
我依家有種吾知點既心情.
我諗應該係卦住太婆.
雖然係諗起好多有太婆既畫面.
不過我又冇喊到.我係咪好冷血呀;(
唉我都吾知有咩講喇.
係咁先;)
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-07-12 07:34 PM
 今日8點起左身.都吾知點解咁鬼早-_-
去探太婆.佢中左風.醒吾到;(
去到見到佢訓左係到.
但係我見佢識郁咖喎.
E婆摸佢隻手佢隻腳識踢.
又會呀呀聲咁樣.
但就係吾開眼.
我都吾知夠竟佢feel吾feel到?.
呀媽果面既太公太婆死左我都冇喊.
但係呢個太婆e家咁樣我真係有d想喊.
可能對得佢多d,e家都眼濕濕;(
走左之後佢地叫我去飲茶.
真係吾想去咖我-_-俾人迫到去.
去到都淨係飲左d野同食左個包.
呢排都食左好小野.
1日1餐咁.但係我又吾肚餓喎.
都吾知想點-_-
跟住呢就諗住走喇喎.
但係佢地依依哦哦.又係到咬點搭車又成.
咁就咬左差吾多兩個鍾.
熱鬼死我係到等.
之後終於搭到車.
我又要陪我呀麻行黎行去都吾知佢想點.
搞到我悶到呢要打俾呀媽係到傾電話-_-
之後等車我呀麻冇喇喇問我去吾去睇mp4
咁就去左直銷到睇喇.
但係呢佢又吾買喎-_-哂哂我d時間-_-
跟住自己搭車番坑口
我發現.依家d香港人真係好鬼奇怪-_-
我見到有條老坑上上面搵吾到位.
走去坐落個樓梯到-_-
好good呀我覺得佢-_-
跟住又見到個呀嬸(我諗都50幾歲.)
個頭呢.藍色紅色黃色綠色紫色.
真係好鬼想同佢影相.咁岩佢又訓左喎.
但係呢.有條呀姐又係到啤q住哂咁樣-_-
咁就冇得影喇-_-
之後我坐底左.格黎個呀伯係到釣魚.
釣下釣下.個頭側左黎我到.
想訓落黎咁既款-0-真係嚇死我.
嚇到我即黑坐開.咁佢又俾我嚇醒左喇xd
跟住番到屋企.又要拎番死人劉恩d野去佢屋企.
又要死去格黎到拎俾佢,佢又吾死過黎.唉.
番到黎.我就係到整我個死人頭.
媽咪買左個vs閃鑽系列俾我,haha
跟住佢見我洗得吾岩.竟然走入黎幫我洗頭-0-!
哈哈.14歲要呀媽幫我洗頭-_-唉.
之後佢又幫我整焗油.好正xd
影左d相.

龍尾.天空係送俾你咖.開心d呀;)!
令吾令呀xd?
[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 104 | »
|