dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-07-16 06:23 PM

今日8點幾龍尾黎左我屋企.

之後9黠幾落到去食早餐.

番到學校先知我係1點半先要番-.-

唉俾佢fake鬼左.

咁到我老早起左身.

唯有又hea幾粒鍾-.-

12點幾詩詩打黎叫我去m記.

去到鋤左陣dee

點知有個經理行埋黎話吾俾鋤-0-

0哂.唯有行去南"峰"

但行到去經已07分.

唯有就地解決-_-

事關我手上果副牌實在太令.

一定要玩左佢,haha

跟住就番去學校.

入到去.唉.死人飛機陳.

佢個腦真係鳩鳩地.

話我地冇note做吾到野.

要我地15分鍾來回買薄番去-.-

好彩我屋企近姐-.-

5條友上我屋企拎左5本再番學.

之後上足2粒鍾冇停過.

連5分鍾既休息佢都冇放.

佢真係人都不如-.-(某人知點解,ha)

之放左同詩詩劉恩去左m記食雪糕.

跟住詩詩走左我同劉恩去左kfc

食完野再上我屋企.

我訓左陣俾佢玩電腦.

之後佢就走左lu.

 

 

 

 

岩岩同王永頌講左d好頂引既野xd

 

 

 

 

 

-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 eat shit-_-
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 YOU EAT FIRST
 HAHA
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 i can't sorry
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 YOUR ENGLISH IS GOOD
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 0h thank you
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 NO WELLCOME
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
  .............
 係your welcome-_-............
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 OKAY
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 your english s0 bad-_-
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 我英文總分有47WO~
 我覺得唔錯嫁啦.
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 and "you" shoud use "are",not is-_-
 you should answer me in english
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 NO
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 no?
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 我ANSWER IN 普通話好唔好?
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 也好.書面語我在行.
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 好吧.
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 好R
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 你很屌喔.
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 R是捲利音,haha
 謝謝.彼此彼此
 你是台灣人嗎?
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 哇賽.
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 我是中國人.
 是哇塞.
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 我是香港人.
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 我是非洲人.
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 哦.
 我是賓洲人.
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 nice to meet you
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 YEA
 賓直X尼亞洲的我是.
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 0h賓洲人你好.
我是手套廠長.
最近研究出一種新的大炮型手套.
要不要送你試用?
不過我怕你套不下....
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 是的.
我一定套不下..
因為賓洲人太大了..
 但大炮型手套是什麼玩意來的?
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 不會啊.
不是大的問題.
我們依照國際最大平均比例.
而且有彈性.
會不會是你太小.
我幫你量一下好不.
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 喔..
你想如何幫我量度呢?
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 大炮型手套啊.
是新型的保護品.
讓你手部更加安全.
做事更強勁.
 就用手量吧,
不會太多時間
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 如何大炮法呢..
 用腳量可以嗎?
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 大炮只是帶出它的體積大到那個程度.
 不可以.
用腳的很難感受大炮的威力.
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 那叫水柱可以嗎?
 如何感受呀..
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 不可以.
 水柱只是它的內"咸"
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 -,,,-
 可以不打普通話嗎?
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 用手去感受那強勁的大手~
 哈哈.
好呀.
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 哈.............
 我覺得你...
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 覺得我呢個廠長好稱職
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 係啦..
咁都比你估啱左.
 比個GOOD你.
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 哈哈.
 你有冇笑
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 有-,-
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 哈哈.
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 用手去感受那強勁的大手~

-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 咁你要吾要試用姐.
 哈哈
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 佳句
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 haha
 我又擺上info先
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 HAHA
 佳句呀..
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 haha
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 我要試用..
要點做?
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 要量下先~
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 HAHA..
我唔知講咩答你好~
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 你應該問點量
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 咁點量?
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 秘密就係句佳句入面,haha
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 用手去感受那強勁的大手!
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 對!
[c=30]-永頌... ...[/c=30] 說:
 哈哈..
 真係笑左..
-         (#.)w0nghAiyinG!* 說:
 哈哈
 

 

 

 

 

 

 

我真係覺得好正xd!!!

有冇人笑左.話我知xd


 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-07-15 10:57 PM

琴日龍尾話今日全日俾左我,haha

佢今日要補課麻.咁就等佢喇.

之後佢打個電話黎.

話可能吾去得t口t賤人呀!

不過最終都去到,要我等佢勁耐囉^_^

去mega b0x.死人頭死都話要去唱k.

唉.咁就去左唱k喇.ceo

今次間房有廁所.上次冇喎-.-

我一去到就玩電腦喇,haha

點左都好多歌下.

死龍尾死都要伴唱.

我唱歌咁好聽,haha

不過其實好悶咖-.-

差吾多走果時就搵左屁仔玩cam

好鬼好玩,haha

之後走左又吾知有咩玩喎.

就去左影同貼紙相喇.

影完又吾知有咩做.

就去左溜冰-_-

次次都係差吾多走就記得點溜-_-

今次同龍尾玩-_-

我溜得鬼咁快.我又追住佢.

跟住搞到我仆街-_-好鬼痛呀-.-

之後走人.太累.所以hea左陣.

跟住就搭車番屋企.

買左個puff食.

行去mtr既途中.見到d動物-_-..

假果d.我同龍尾睇左好耐.

見到個隻長頸鹿....

識郁-_-....但係佢又冇接口位喎.

我同龍尾真係研究左好耐-.-...

係到諗緊掂吾掂佢好-_-

隻野個肚仲識一脤一縮咁-.-

足之掂左落去-_-林林地好核突-_-

番到坑口.又去左kfc食左小小野.

之後就番屋企lu.


 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-07-14 09:43 PM

今日去左ivan到焗頭.

一去到就俾佢笑喇-.-

焗左好耐,熱死我個頭.

之後就剪...

剪到好短-.-麻麻地.

不過總好過爆起哂既.

不過洗完頭就吾知喇.

之後就番屋企lu.

聽日同龍尾去玩.

haha.期待!


 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-07-13 12:57 PM

今日又係9點番學.

劉恩黎左.我又係到整個死人頭.

真係好仆街-_-我真係要剪頭髮.

跟住就番學.番學到去有d吾慣.

吾知點解呢.之後就講一輪野.

楊美娟走lu.有開心有失落喇,haha

跟住呢就派成績表.

原來我下學期既操行又係D-_-

我既評語係:真誠坦率,廣給人緣xd

有一個優點haha.

缺點呢就v_v

抄襲功課x1

冒簽文件x1

對師長/他人無禮x1

不守上課或集會秩序x2<---吾知點解-_-

上課/課外活動/留堂缺席x6

經常不帶課本或文具x6

經常欠交功課x1

校服儀容不符學校要求x2

疏忽己責x2<---吾知點解-_-

不守課室或特別室x則x1

19個缺點-.-又同上年一樣.

不過好彩吾洗留班姐,haha

不過我地班有勁多人留-_-

放左就送佢地去搭mtr.

我同劉恩就番屋企.

佢明明話換完衫過黎-_-

點知成個幾鍾都未黎到.

原來俾佢呀媽罵-_-

本黎我想去寶林.

但係見到呢個死人頭.

乜心情都冇哂.唉.

跟住同劉恩係屋企hea-_-

好鬼肚餓囉佢又吾肯去買野食.

唯有大家一齊死落去kfc買

真係吾鬼想落.d死人頭髮,唉.

上到黎就係到食.劉恩快過我.

就係到搞我部腦-_-

又係到禁我d野-.-

之後又係到發癲.

岩岩佢條仔打黎我先靜到.

點知佢條仔收左線佢又癲喇-.-

癲癲下,仲搶埋我部機添-.-

係咁推開我-_-搞到我要去掃地.

食到成地雞碎t3t油淋淋要我掃t3t

之後呢.佢就俾人屌喇,ha

俾人屌完又係到同我呻喎-.-

係咁係到話"佢邊到呀佢邊到呀"

就黎俾佢搞到癲-.-

之後6點幾佢就走左喇.

好悶-.-

----------------------------------------------

今日呀麻突然打俾我.

佢話太婆走左....

吾知講乜好囉我-.-

雖然對得佢吾多.

但畢竟一年都見佢幾次.

佢都對我幾好.

又雖然我冇喊到.

不過都有種吾知點既感覺.

琴日去探佢.

雖然係吾醒.不過都仲識郁.

我地都仲會知佢係吾係訓教.

有冇聽到我地講野.

因為聽到佢打鼻寒-.-

今日就走左lu;(...

當我知道之後.我就即黑諗到句野.

生命真係好脆弱;(

我依家有種吾知點既心情.

我諗應該係卦住太婆.

雖然係諗起好多有太婆既畫面.

不過我又冇喊到.我係咪好冷血呀;(

唉我都吾知有咩講喇.

係咁先;)


 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-07-12 07:34 PM

今日8點起左身.都吾知點解咁鬼早-_-

去探太婆.佢中左風.醒吾到;(

去到見到佢訓左係到.

但係我見佢識郁咖喎.

E婆摸佢隻手佢隻腳識踢.

又會呀呀聲咁樣.

但就係吾開眼.

我都吾知夠竟佢feel吾feel到?.

呀媽果面既太公太婆死左我都冇喊.

但係呢個太婆e家咁樣我真係有d想喊.

可能對得佢多d,e家都眼濕濕;(

走左之後佢地叫我去飲茶.

真係吾想去咖我-_-俾人迫到去.

去到都淨係飲左d野同食左個包.

呢排都食左好小野.

1日1餐咁.但係我又吾肚餓喎.

都吾知想點-_-

跟住呢就諗住走喇喎.

但係佢地依依哦哦.又係到咬點搭車又成.

咁就咬左差吾多兩個鍾.

熱鬼死我係到等.

之後終於搭到車.

我又要陪我呀麻行黎行去都吾知佢想點.

搞到我悶到呢要打俾呀媽係到傾電話-_-

之後等車我呀麻冇喇喇問我去吾去睇mp4

咁就去左直銷到睇喇.

但係呢佢又吾買喎-_-哂哂我d時間-_-

跟住自己搭車番坑口

我發現.依家d香港人真係好鬼奇怪-_-

我見到有條老坑上上面搵吾到位.

走去坐落個樓梯到-_-

好good呀我覺得佢-_-

跟住又見到個呀嬸(我諗都50幾歲.)

個頭呢.藍色紅色黃色綠色紫色.

真係好鬼想同佢影相.咁岩佢又訓左喎.

但係呢.有條呀姐又係到啤q住哂咁樣-_-

咁就冇得影喇-_-

之後我坐底左.格黎個呀伯係到釣魚.

釣下釣下.個頭側左黎我到.

想訓落黎咁既款-0-真係嚇死我.

嚇到我即黑坐開.咁佢又俾我嚇醒左喇xd

跟住番到屋企.又要拎番死人劉恩d野去佢屋企.

又要死去格黎到拎俾佢,佢又吾死過黎.唉.

番到黎.我就係到整我個死人頭.

媽咪買左個vs閃鑽系列俾我,haha

跟住佢見我洗得吾岩.竟然走入黎幫我洗頭-0-!

哈哈.14歲要呀媽幫我洗頭-_-唉.

之後佢又幫我整焗油.好正xd

影左d相.

龍尾.天空係送俾你咖.開心d呀;)!

令吾令呀xd?


 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]